Pathan Aur Zaheen Larki
Pathan Aur Zaheen Larki
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
.
.
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1087 views
Similar Jokes
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni chahiye.
Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Main Tumhe Kab Call karun???
Girlfriend: Jab Tum Chaho Tab.. :D
BF: Kal Main ne Call kiya tha..!! GF: Acha.. Par Utni jaldi nehi uthti Main.
... BF: Hmm.. To Main kal 11 Baje Call Karunga ?!
GF: Nahi, tab to Papa Ghar pehonge..
BF: To 3 Baje Call Karta hoon..
GF: Nahi, tab to Lunch ka Time hoga Na..
BF: To phir 5 Baje???
GF: Nahi, Tab to favorite Serial dekh rahi Hungi..
BF: To Raat ko Call karuga..??
GF: Nahi, Raat ko sab Waapas Ghar hote Hain..
BF: To Main Aakhir Call kab karun ???
GF: Jab Tum Chaho Tab.. :P
by Pak101.com (few years ago!)
I slept under the stars for the first time this summer.
We didn't go camping; we had our roof repaired.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Parveen Shakir k is misre
ki Tashreeh karo..
“Wo jahan b gya lota to mere
pas aya”
Sardar:
“jitthay Di Khoti Otthay Aan
khaloti….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Valentine Par Apne Dost Banta Se Puchhta
Hai,
Santa: “Yaar Maine Apni Girl
Friend Ko Valentine’s Gift Dena Hai, Kya Doon?”
Banta: “Gold Ring De De”
Santa: “Koi Badi Cheez Bata”
Banta: “Fir M.R.F. Ka Tyre De De“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan ne bete ka naam amrica rakh liya
dost:amrica humara dushman hai ap ne ye naam kiun rakha?
Pathan:hum batana chahta hai k hum amrica ka baap hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Hospital Ka Amla Sheikh K
Pich Bhag Raha Tha.
Logon N Pocha Kya Hua
Doctor:
4 Bar Aisa Hua
Ye Dimagh K Operation K
Bhaney Aata Hai
or
Tind Karwa K Bhag Jata Ha…
by Mazhar Khan (few years ago!)
She Is Hot!
She Is Sweet!
She Always Need A Lip 4 Kiss
Whole World Mad 4 Her!
Who!
Who Is She?
Do U Know?
"Tea"
Chai Piyo, Mast
Jiyo.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
by Abdul Basit (few years ago!)