War Go Gaya Boss
ROBERT : America mein WAAR ho gaya boss !!!
AJIT : Us mein kyaa rakhaa hai Bloody Fool !!! India mein roz "WAAR" hota hai. Bolo kaise???
ROBERT : nahin maaloom Boss !!!
AJIT : Arre ulloo !!! SOMWAAR , MANGALWAAR, BUDHWAAR...
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Dil to chahta hai
.
.
.
.
.
Chapal utaar k
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boot pehn loon Sardiyan jo aa gayi hain!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar to son: Idiot! What matchbox did u purchase?
Not even one match is burning.
Beta : How is it possible? I tested each one b4 buying...
by nadeem (few years ago!)
Patient: 'Doctor, every time I eat fruit I get this strange urge to give people all my money.'
Doctor: 'Would you like an apple or a banana?'
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Biwi Ko Goli Maar Di, Kyuki Usne Sirf Itna Kaha Tha Ki Main Apni Zindagi "Shaan" Aur "Shoukat" Ke Saath Guzarna Chahti Hu
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: name diff types of cheese
Banta: Gouda …feta…bekhudhi …mozzarella …
Santa: wait a minute …what’s bekhudhi ???
Banta: hosh waalon ko khabarr kya bekhudhi kya cheese hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:
muj se shadi kro gi?
Girl.
No
Boy.
But why?
Girl:
Ghar wale nahi maanay ge.
Boy.
ghar mein kon kon hai.
Girl.
1 husband aur 4 bache..
by Abdul Sami (few years ago!)
Bhains par baithe ek gujju ko Traffic Police ne roka aur poocha: tumhara helmet kahan hai? Fine lagega.
Gujju replied: baawle dhyaan se dekh neeche! 4 wheeler hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ne jalti huwi building se 6 aadmi nikale loogoon ne phir bhi ussay mara kiun?
kiun k wo 6 log fire brigade wale they
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Car Se Takkar Hone Ki Wajah Se Ek Banda Behosh Ho Gaya
Patni Ne Fatafatt Doctor Ko Fon Milaya To Ek Kafi Bada
Doctor Mauke Pe Pahuncha
Marij Ko Check Karke Bola: “Ye To Mar Gaya Hai”
Itni Der Mein Marij Ko Bhi Hosh Aa Gaya Tha, Usne Ye Suna To Gabrate Hue Bola
Mareej: “Nahi Nahi, Main To Zinda Hun”
Ye Sunte Hi Marij Ki Biwi Use Boli: “Kuch To Soch Samjh Kar Bola Kijiye, Itne Bade Doctor Hai Jhooth Bolenge Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)