Dr Yeh Urine Sample Nahi
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai Khan’s Wife: Ek Phone Kar Loon?
Dr: Why? Wife: Khan Shab ko Batana Hai K Urine Bottle Un k Tiffin Main Chali Gai Hai…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
Politician wanted to (bring/uplift) poor people
living below poverty line. He thought that
simplest way will be to tie that poverty line
2 feet below from the existing level so that
those poor people can be brought up quickly
and they will be richer.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My wife and I never argue.
Banta: Not even when she is right?
Santa: I don`t know. That has never happened with me.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr: Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila K Bataey Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat aur Newspepar me kya aik jesa hai????
?
?
?
1} dono hi bahut batuni hote hai.
2} dono jahan bhi jate hai bahut si news sath lekar jate hai.
3} Purani ho jaane ke sorat mein dono ki he nahi hoti.
by Abdul Sami (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana
Arrange Marriage Ka Matlab ?
KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.
Toba Toba. . .! :o :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Docter: cigrate noshi insan ko aahisa aahista mar dete hai.
Charsi:haan to hume kon si jaldi hai
by Sabir shah (few years ago!)
Maths teacher: If you have 12 chocolates and you give 5 to Priya, 3 to Sonia & 2 to Neha then what will u get????
Student: 3 New Girlfriends Mam
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Mom! Papa
Bohot shareef hain...
Mom: Wo kesay?
Son: Jab bhi kisi Larki ko dekhtay hain to...
Foran 1 Aänkh bandh kär letay häin.
;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladki apne Bf se:mera bachha,mera ladla,mera
sonu-monu,mujhse shaadi kaoge?
bolo baby??
Ladka:tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt????!!
by Pak101.com (few years ago!)