Dr Yeh Urine Sample Nahi



Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai Khan’s Wife: Ek Phone Kar Loon?

Dr: Why? Wife: Khan Shab ko Batana Hai K Urine Bottle Un k Tiffin Main Chali Gai Hai…

by Mazhar Khan (few years ago!) / 866 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

dear tumhari gardan par ajeeb

Husband: dear tumhari gardan par ajeeb

si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.

Wife:Wo kiya?

Husband:
Tumhara ‘moun’…

by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”

Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!

by Pak101.com (few years ago!)
Height of double daring

Height of double daring :
Girl to Mom : Mom I have started loving a boy.
Mom : What? And how old is he, what does he do?
Girl : he is 3 months old happily kicking in my
stomach…:)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sawal ka jawab

FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI
HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Andha hun

GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost asked to sardar

Dost asked to sardar:Truck Dekh Kr Tum dar Q jatay Ho?

Sardar replied: 1 Truck Driver Meri Biwi Ko Le Kr Bhag Gaya Tha..

Hr Bar Lagta Hai Jesay Usko Wapis Krnay Aya Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
OVER TIME

Machar ny 1 Aadmi ko din my kata.!
Aadmi ny kah!
Tum din ko b kaat’te ho?
Machar bola!
Zardari ka dor hy Ghar k halat kharab hain!
Overtime laga raha hon…

by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar with a new mobile called

Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed


Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".

by Pak101.com (few years ago!)
1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya

1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya...

Aurat gusy sy boli!

Apko sharm nai ati, daarhi rakh kr takkar maar rahy ho....
Molvi !!
Muhtarma
Ay daarhi Ay
breakaan nai.

by Pak101.com (few years ago!)
kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook