Shadi ker leni chahye
Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni
chahiye.
Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dadi mrte hue boli:Beta me apna farm, 6 tractor,50 janwar & 22,389,630 cash tmhare naam krti hun
Pota:dadi ye sub hai kahan?
Dadi: Farmville on facebook.:
by Pak101.com (few years ago!)
Unmarried shakhs ghar se nikaltay huay!
Ya Allah apnay Hifz O Amaan mae rakna..
Ghar aatay huay Ya Allah tera shukar..!
Aur..
Shadi shuda.. ghar se nikaltay huay.
Ya Allah tera shukar..
Ghar k andar jatay huay,
Ya Allah apnay Hifz O Amaan mae rakna…! :-).
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER: John, why are you doing your math multiplication on the floor?
JOHN: You told me to do it without using tables
by Pak101.com (few years ago!)
Tahirul Qadri said
Main shaheed hone ke liye tayyar hm mager mujhe security di jy
(Taherul Qadri)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa - Apki shadi ho gayi?
Banta - Haji, ek ladki se hui hai.
Santa - Shaadi to ladki se hi hoti hai.
Banta - Nahi ji meri bahan ki to ladke se hui hai.
by Pak101.com (few years ago!)
ak pathan estri beach rha tha to us sy ksi
sakhs ne pocha k istri kitne ki ha wo bola
1000 rupe ki us sakshs ne kha k 1500 le
lo to pathan ne kha nahi bahi ware nahe khata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ko Uss Ke Baap Ne Shaadi Ke Baad Suhagrat Par Gun Di Aur Kaha
Baap: “Agar Teri Biwi Kunwari Hui Toh Ek Hawai Fire Karna, Na Hui To Usay Goli Maar Dena.”
Pathan Ne Pahli Raat Hawai Fire Kiya Aur Doosri Raat Biwi Ko Goli Maar Di.
by Pak101.com (few years ago!)
A newly married girl got first class in her B.Ed exams. Her husband sent telegram to her parents - Ruby First Class in Bed!
by khalid hussain (few years ago!)
Girl: (Doctor se) Meri skin bohat soft, mulaayam, or sensitive hay or rang bhi bohat gorra hy, sonay say pehlay kya laga k soya karon?
Doctor:
“KUNDI”
by hearthackervsgirls (few years ago!)