Aj kal k relationships se zyada
Joke tym.
Aj kal k relationships se zyada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
China Mobile ki batterychal jati
hai:D
by Pak101.com (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
Ek Baat Batao Aisi Kaunsi Cheez Hai Jiske Phatne Pe Aawaz Nahi Hoti….
.
.
.
.
.
.
.
.
Doodh
Hamesha Non Veg Mat Socho!!
by Pak101.com (few years ago!)
Newly married couple.
Wife:Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai.
Husband:Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher- What is Ur Father?
SANTA- I.C.S In Summer & P.C.S In Winter
Tchr-What?
SNTA- Icecrem Seller In Summer& Pakoda Chat Seller In Winter
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend (boyfriend se): Ab hame shaadi kar leni chahiye.
Boyfriend: Voh to theek hai... par hum se shaadi karega koun?
by Pak101.com (few years ago!)
Teri meri
Meri teri
.
.
.
.
.
Light aani hai mushkil…
2 ghantoun main b yea na aa
pay…
Sara din beet jae Sari rat jagae
or light ka khiyal lamha lamha
Tarpae ye terap keh rhi hy.
Mar je zardari tery mery damiyan
jo hy doshman
Mombati jala kr geo
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband asks, Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE satys No, it means -
With Idiot for Ever
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj agar aapke sms aayenge to hi hum roti khayenge, warna 6 Parathe, Paneer ki sabji, Kashmiri Pulav, Ice Cream khakar bhukhe hi so jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Aaj pehli bar tum class mein
baaten ker rahey ho, Humesha
tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.
Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Titanic was sinking.
Sardar: How much the earth is far from here?
Pathan: 1 kilo meter.
Sardar jumped into the sea and asked again: In which direction?
Pathan: Downwards!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..
1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3 KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki wja?
Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni door peya æ.....
by hearthackervsgirls (few years ago!)