James Bond Buys A Pan
One day James Bond goes to buy a pan. The pan walla asks him 4 Rs. for the pan but James Bond gives him only 1.5 rs.
When paan waala asks him for the rest of the money, Bond replies
Dhai(2.5) another day!
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Young Larry stopped by the corner grocery store and read the following list to the clerk:
10 pounds sugar at $1.25 a pound
4 pounds coffee at $1.50 a pound
2 pounds butter at $1.10 a pound
2 bars soap at $.83 each
"How much does that come to?" asked Larry.
"Twenty-two dollars and thirty-six cents."
"If I gave you three ten dollar bills, how much change would I get?" said the boy.
"Seven dollars and sixty-four cents," stated the clerk who appeared to be irritated by all the questions.
Larry said, as he disappeared through the door, "I don't want to buy the items...that's our arithmetic lesson for tomorrow, and I needed some help with it."
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar sharab pite hue roo raha tha kisi ne pocha sardar ji kyo ro rahe ho?
Sardar: Jis ladki ka naam bolna chah rha hon uska naam yaac nahi aaraha
by Pak101.com (few years ago!)
een admi apas main bethe apne apne dukhon ki daastan suna rahe the. Pehla Admi Bola : main teen saal africa ke junglon main raha hon. Dosra Admi Bola : main panch saal arab ke sehraon main raha hon. Teesra Admi Dukhi Andaz Main Bola : meri bhi tou suno , main bees saal se apni bivi ke sath reh raha hon :...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Pak101.com (few years ago!)
Bewi shohar say
Bewi: App qurbani ka janwar laoo gaye?
Shohar: Begum mujhe he zibba kar lo
Bewi: Gadhay ki siruf kamai hilal hai
Qurbani nahi..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man was asked 2 explain dis saying:
Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy
Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka
Teacher: Ye bag kis ne phenka hai
Pathan: Main ne
yahooo
Chutti
Teacher shocked
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Ladki Ko Propose Karta Hua Kehta Hai.
Pathan: “I Love You”
Ladki: “Meri Chappal Ka Size Pata Hai Na Tumhein?”
Pathan: “Lo Kar Baat, Friendship Toh Abhi Hui Nahi Aur Farmaishein Pehle Hi Tyaar“
by Pak101.com (few years ago!)
MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya
by Pak101.com (few years ago!)