3 Sardarji
3 sardar bike pe ja rahe the,trafic wale ne roka aur bola tumhe malum nahi ki 3 sawari chalana zurm hai.
Sardar - hume malum hai isiley 1 ko ghar chhodne ja rhe hain!!
by Pak101.com (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?
Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs
20
Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving?
Barber: Rs 10
Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Abdul Hannan (few years ago!)
A doctor of psychology was doing his normal morning rounds when he entered a patient’s room.
He found Patient #1 sitting on the floor, pretending to saw a piece of wood in half.
Patient #2 was hanging from the ceiling, by his feet.
The doctor asked patient number 1 what he was doing.
The patient replied, “Can’t you see I’m sawing this piece of wood in half?”
The doctor inquired of Patient #1 what Patient #2 was doing.
Patient #1 replied, “Oh. He’s my friend, but he’s a little crazy. He thinks he’s a lightbulb.”
The doctor looks up and notices Patient #2’s face is going all red.
The doctor asks Patient #1, “If he’s your friend, you should get him down from there before he hurts himself”
by Pak101.com (few years ago!)
1 larki rasty se jaaa rahi thi side se achanak bike nikli
Larki - Aby Oye maarega kya
Boy - mood to nahi hai, par degi to maar lunga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor:
Kiya Aap Har Waqt Haklate hain.?
Mareez:
Nahi Sirf
.
.
.
Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bolte Waqt
Dr:
Lakh di Laanat..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 BANIYA mrte time bola-Meri Biwi kaha hai.
Biwi-Mai yha hu.
MERA BETA? Ha papa
Or BETI? papa hm sb aapke pas hi hai.
TO Haramkhoro DUKAN PE Kaun Hai??
by Pak101.com (few years ago!)
Pandit : Tumhare jeevan mein 6 ladkiya aayengi.
Thambu : Wow, kya baat hai.
Pandit: Zyada khush honey ki baat nahi hai. Ek gharwali aur 5 betiya hai..
by Pak101.com (few years ago!)