manager to sardar
manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.
sardar: ok
i will join next year
by Nilesh Kumar (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Teacher : Tere Papa kya karte hain
Santa:Sir HDFC ke Malik hai
Teacher: Wah Wah HDFC Bank ke Malik hain
Santa: Nahi Sir,
Hiralal Dahi Bade & Faluda Center ke Malik hain
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook: Me Sab Kuch Janta Hun.
Google: Mere Pas Sab Kuch He.
Internet: Mere Bagair Tum Sab Kuch Nahi.
CHARGER: Awaz Neechy..
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: 2+2 kitne hote hain?
2nd: Tummhe pata nai mjhe Social Studies nhi aati.
1st: Per main ne to Islamiat ka sawal pocha hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kabhi kabhi mere man mein
khayal aata hai,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tu phone to kisi ko karti nahin,
To tera balance kahan chala jata
hai...
by pinkey (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)
Na main shayar hoon, na shayar ka bhatija
Hoon zaroor, magar,
Apne ma-baap ke mohabbat ka nathija
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....
by Pak101.com (few years ago!)
Log ap ko bura kahe D0NT MIND
Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to
rakh k chamat marna Q k mazaq ki b 1 had hoti ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ik STD te gaya. STD operator nu 2 thapar lagaye te phone karan lagga.
Poocho kiyuunn?
Kiyunki STD te likhya c “Fone karan to pehle 2 lagao”
by Pak101.com (few years ago!)