pathan
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Abdul Basit (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Sardar Opened A Massage Parlor And The Business Failed
Because
It Was Self-Service
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident
ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa=kaha ja rahe ho
Banta=Police Station,Mere ghar me chor aya hai
S=Bibi ko akela chod dia
B=Nahi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A blonde was playing Trivial Pursuit one night. It was her turn. She rolled the dice and she landed on Science & Nature.
Her question was, "If you are in a vacuum and someone calls your name, can you hear it?" She thought for a time and then asked, "Is it on or off?"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti
Hai,
Teacher: “ Chalo Papu Aaj Tum
Batao, Tumhara Favorite Writer
Koun Hai? ”
Papu: “ Mam,
.
.
.
.Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har
Hafte Ek Achha Letter Likh Ke
Bhejti Hai “ :p
by Pak101.com (few years ago!)
U AGREEEEE??????
Ager ake teacher sub subjects nahi teach ker sekthi tho ;
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
HOW are STUDENTS spouse to learn all of them at the same time
by Pak101.com (few years ago!)
Saccha dost wo hota hai,
.
Jo exam mein aap ke paas wali,
.
.
.
Window ke samne aake bole??
.
.
.
.
Abey kitna likhega ??
jaldi chal teri wali jaa rahi hai… :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
boy: my girlfriend left me and sent me a picture of her wid her new boyfriend
friend:how sad :( , wat did u do
boy:simple i sent dat sms to her dad!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Hum To Yunhi Tiger Biscuit Kha Rahe Thay Faraz,
Ek Larki Humain Bacha Samajh K Pappi De Gai.
by Pak101.com (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya
Kami Reh Jaye,To Mujhe
by Tanveer Hussain (few years ago!)