Lala Muftimal Apne Bachhon Ko
Lala Muftimal Apne Bachhon Ko Bola: “Jo Dinner Nahi Khayega Usko 10 Rupaye Milenge”
Bachhon Ne Socha Aur 10 Rupaye Leke Bhukhe So Gaye.
Agle Din Subah Muftimal
Bachhon Se Bola
Muftimal: “Breakfast Usko
Milega Jo 10 Rupaye Dega“
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Is Suit ki Kya Price hai?
Dukandaar: 1500
Girl: “Uff”
Or wo Pink waly ki Price kya hai?
Dukandar: “uff”+”uff” :
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Aaj school se itni jaldi aagaye?
Son: Machar maara to teacher ne chutti de di.
Maa: Aisa kyon?
Son: Machar teacher k gaal per betha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Professor in Hindi Class : "gaali ki
paribhasha batao.."
.
.
Pappu: "atyadhik krodh aane per
shaaririk roop se hinsaa na kerte
huye, maukhik roop se ki gayi
hinsaatmak kaaryawaahi ke liye
chune huye shabdon ka samooh
jiske uchchaaran ke pashchaat mann ko aseem shaanti ka anubhav hota hai, use hum gaali kehte hai..!!''
.
.
Professor: Aapke CHARAN kahan
hain prabhu..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.
by Pak101.com (few years ago!)
It was sardar’s wedding anniversary. His wife asked:
Shell we have tandoori chicken to celebrate?
Sardar:
Why punish the poor chicken for the mistake we have done.
by Pak101.com (few years ago!)
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malkin:Tu 3 Din Kam Pe Q Ni Ayi
Kamwali:Maine FaceBook P Status Update Kr Diya
Tha
K Mai Gao Ja Rahi Hu Sahab Ne Comment B Kiya
HAVE A SAFE TRIP
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Pak101.com (few years ago!)