maine pucha chand say
Maine puchha chand se “dekha hai kahin mere yaar sa hasin”
Chand ne kaha “saale itni uppar se kuch dikhta hai kya?”
by A. Sami (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Teacher: Batao chaman Akbar kaun tha?Chaman:
Pata nahi sir.
Teacher: Padhai ke taraf dyaan do, pataa
chalegaa…
Chaman: Sir aap battayiye… Naman kaun hai?
Teacher: Pata nahi.
Student: Apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata
chalega…..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by tanveer hussain (few years ago!)
Molvi 22 bacho or
BV k sath Dost k
ghar Dawat pe gia
Dost bari Family
dekh kr:
"Hayaa
nahi aai?"
Molvi:
Nahi Us k paper ho
rahe hen
by Mazhar Khan (few years ago!)
Punjabi 2 Pathan:
Khan Sahib, Kya Jeans Mein Namaz Ho Jati Hy.?
Pathan:
Jis Ne Pehni Ho Uski To Ho Jati Hai,
Magar Jo Peeche Khara Ho Uski Nahi Hoti..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Doctor: “Main Susu Subha 6 Baje Karta Hu Aur Potty 7 Baje Karta Hu.”
Doctor: “Phir Isme Problem Kya Hai?” . . .
Santa: “Doctor Saab, Par Meri Aankh Subha 8 Baje Khulti Hai.“
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-kaha ja rahe ho?
Banta-Police Station,Mere ghar chor aya he
Santa-BV ko akela chod dia
Banta-Nhi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi mere abu itny lamby hain k wo chalty pankhy me hath de dete hain.
Pathan:mere abbu b lamby hain par un me keera nai hai.
by Sabir shah (few years ago!)
L.K.G boy-tu mujse shadi klegi?
G-nhi
B-kalle na
G-nhi me ni klungi
B-plz kalle teko tophi duga
G-isiliye to ni klni,qk kisi ol se choclt me bat ho lakhi hai...
by Pak101.com (few years ago!)