Kanjoos baap k bete ne
Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
Sardar Writes An Essay On Father - Funny-jokes
A sardar for an exam had studied only one essay 'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it read:
I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Eik bachay ke ghar guests aa gaye.
Maa ne kaha: beta, mehmaanon ke liye kuch le kar aao.
Bachay miyan bhage bhage gaye.
Aur mehmaanon ke liye “Rikshaw” le aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Translate into Urdu.
"She is Kidding"
Pathan: Woh Bachay Day Rahi Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Pathan AdMi SamAndAr Me Dob GayA,Is Ne DUA ki YA ALLAH Mujhe NikAL De Me Teri Rah Me Aik ChAwAL Ki Degh Don Ga,To Aik LEHAR ne Isko BahAr NikAL DiyA,Is Ne BahAr a kAr KahA: KON SI DEGH?
ForAn 1 LEHAR Aai Or Isko WAPIS le Gai,
TO is ne Kaha: YA ALLAH meNe TO ye PUCHA thA KON si Deg MITHEE ya NAMKIN
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki
hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab
Girl Friend na Faqir bana dia ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Papa sab log Shadi kar k Pareshan hain to Shadi kyon kartay hain?
Papa: Beta Aqal badaam khany se nahi,,, Thokar khanay se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter-Apne samose aur pakodon ko andar se kha
liya, lekin bahar ka saara chhod diya! Aisa kyon?
Customer-Kyonki doctor ne kaha hai, bahar ka
khaana mat khao..
by Tanveer Hussain (few years ago!)