Kanjoos baap k bete ne

Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p

by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar Writes An Essay On Father - Funny-jokes

A sardar for an exam had studied only one essay 'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it read:

I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Eik bachay ke ghar guests aa gaye

Eik bachay ke ghar guests aa gaye.
Maa ne kaha: beta, mehmaanon ke liye kuch le kar aao.
Bachay miyan bhage bhage gaye.

Aur mehmaanon ke liye “Rikshaw” le aaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
"She is Kidding"

Teacher: Translate into Urdu.

"She is Kidding"


Pathan: Woh Bachay Day Rahi Hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Yaar Koi aisa Karobaar bata jis m

Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?

Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Cheel Beemar Hojaye to?

Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?

Pathan: Eagle.


Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?

Pathan: Illegal

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Pathan AdMi SamAndAr Me

Aik Pathan AdMi SamAndAr Me Dob GayA,Is Ne DUA ki YA ALLAH Mujhe NikAL De Me Teri Rah Me Aik ChAwAL Ki Degh Don Ga,To Aik LEHAR ne Isko BahAr NikAL DiyA,Is Ne BahAr a kAr KahA: KON SI DEGH?
ForAn 1 LEHAR Aai Or Isko WAPIS le Gai,
TO is ne Kaha: YA ALLAH meNe TO ye PUCHA thA KON si Deg MITHEE ya NAMKIN

by Tanveer Hussain (few years ago!)
hamaari shaadi nahi ho paayegi

Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai

hamaari shaadi nahi ho paayegi

Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?

kya boley woh.

Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga

Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki
hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab
Girl Friend na Faqir bana dia ha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi kar k Pareshan

Son: Papa sab log Shadi kar k Pareshan hain to Shadi kyon kartay hain?


Papa: Beta Aqal badaam khany se nahi,,, Thokar khanay se aati hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Samoso or pakodon

Waiter-Apne samose aur pakodon ko andar se kha
liya, lekin bahar ka saara chhod diya! Aisa kyon?
Customer-Kyonki doctor ne kaha hai, bahar ka
khaana mat khao..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook