Pathan
3 pathan ek bike pe ja rahe they
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
Pathan: mery dada ny 1857 ki jang men dushman ki tangain kat di thin…
D0st: Gerdnain q nai katin?
Pathan: W0 k0i pehly he kat gya tha!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Abba ye achi bat nahi, Dosto me meri bohat Beizati hoti hai.
Abba: Kyon?
Pathan: Sab dosto k abba maar gae
Mera Abba abi tak zinda hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Once Rajnikant became the coach of Indian cricket team...
.
.
.
.
.
Don't evn try to guess wat happnd..!. :O
.
.
.
The Indian cricket team won the FIFA and Hockey world cup too
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
Mun mai pani ana”
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya.
Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi
hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan
dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm
baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se
vishwas uth gaya hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Brilliant MindS...!!!
Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha
Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy
Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
Wife : i m asking you
Husband : i m asking you
Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?
Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch
by pinkey (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)