Pathan


3 pathan ek bike pe ja rahe they

3 pathan ek bike pe ja rahe they

Trafic constable ne rokney k liye hath diya

Pathan: abay pagal hai kya…!

Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1016 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

mery dada ny

Pathan: mery dada ny 1857 ki jang men dushman ki tangain kat di thin…
D0st: Gerdnain q nai katin?

Pathan: W0 k0i pehly he kat gya tha!!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Student

Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Abba ye achi bat nahi

Pathan: Abba ye achi bat nahi, Dosto me meri bohat Beizati hoti hai.

Abba: Kyon?



Pathan: Sab dosto k abba maar gae
Mera Abba abi tak zinda hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Once Rajnikant became

Once Rajnikant became the coach of Indian cricket team...
.
.
.
.
.
Don't evn try to guess wat happnd..!. :O
.
.
.
The Indian cricket team won the FIFA and Hockey world cup too

by Pak101.com (few years ago!)
Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo

Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
Mun mai pani ana”
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gareeb Chor

Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya.
Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi
hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan
dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm
baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se
vishwas uth gaya hai!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan & sardar

2 Brilliant MindS...!!!

Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha

Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy

Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
husband wife joke

Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?

Wife : i m asking you
Husband : i m asking you

Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?

Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch

by pinkey (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne

Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.

Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?

Dear, sweetu ya jaanu.

Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook