Height Of Facebook Addiction
Height Of Facebook Addiction:
A Boy’s Status: “I’m Online On Facebook During Lecture Hahaha :)”
Comment From His Professor: “Get Out Of The Class Now :p”
Dean Liked Comment! ;)
Friend Commented: “Jaldi Aa Yaar, Cafe Mein Fit Mahol Hai :d”
Gate Keeper Commented: “Saab, Pahle Idhar Aa Ke Apni Bike Lock Kar Do”
Mom Commented: “Nalaik Class Nahi Padhani To Sabzi Le Ke Seedha Ghar Wapas Aa”
Dad Commented: “Dekhlo Apne Bete Ki Harkatein”
Girl-friend Commented: “I Hate You, Kamine Mujhse Kaha Tha
Dadi Hospital Mein Hai Mil Nahi Sakta”
Dadi Commented: “Manhoos Tu Ghar Aa Batati Hoon Tujhe”
by Pak101.com (few years ago!) / 850 views
Similar Jokes
1 molvi ka tota (parrot) daily 1 shakhs ko
"oye beghairat" kaha karta tha
us shakhs ne molvi se shikayat ki
molvi ne tote ko danta
agle din jab wo shakhs qareb se guzra
to tota kuch na bola
thora agay ja k us shakhs ne peche mur k dekha to
tota hanste hue bola "Samajh to gaya hoga";-)
by Abdul Sami (few years ago!)
1 Admi Apne Bete Se: Oye,Ghabra Mat Tu Sher Da Puttar Hai!
Beta:Ha Papaji
Class Me Miss Bhi Yahi Bolti Hai
Ki Tu Kisi Janwar Ki He Aulad Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 SARDAR Or American Siri Paye Kha Rahe Thay.
American K Hath Me Bakray Ki Zaban Agai.
American:
Wats This?
SARDAR:
Lo Dasso
O Khotaiya “This Is Language”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:tm ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy
Sardar:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy
Ye radio pakstan hy
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:aj me towel me thi aur room me achanak susar g aa gae,
husband:pher tum ne kia kya?
Wife:towel ko khol k sar pe le liya itni aqal mujh me bi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Which Is The Most Beautiful Feeling In The World..?? . .
When You Try 2 Look At Your Friend And You Find That Your Friend Is Already looking At You.. !!
LOCATION : Examination Hall
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar looking at sky asks another Sardar :Is that a sun or moon? Other Sardar replies :Oye ! No idea…Im new to this city..
by Pak101.com (few years ago!)
2 frenz aftr exam1st:Xam kaunsa tha?2nd:May b Maths1st: Matlab tu xam kr k aya h?2nd:Nhi yaar sath wali Ladki k hath me calculatar tha..
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)