Is There a Floppy Inside?

Customer : “You’ve got to fix my computer. I urgently need to print document but the computer won’t boot properly.”

Tech Support : “What does it say?”

Customer : “Something about an error and non-system disk.”

Tech Support : “Look at your machine. Is there a floppy inside?”

Customer : “No, but there’s a sticker saying there’s an Intel inside.”

by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy: Achhi Lipstick hai

Boy: Achhi Lipstick hai
GIRL:Thanx
BOY:Beautiful Dress
GIRL:thanx
BOY:nice Jewelery
GIRL:thanx januuuuuuu
.
.
.
.
.
.
.
BOY: Lag phr b chawal e rai ho

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan went 4 interview

Pathan went 4 interview

Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pagal hr waqt bolta tha

1 Pagal hr waqt bolta tha
"Ghulail bnaoun ga or chirya ko maronga!"
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye or uska elaj ho gaya,
Dr: AB KYA KROGY?
Pagal: Shadi kron ga, Nokri dhoondon ga, Ghr bsaon ga,
Dr: Very Nice!!
Phir kya krogy!!
Pagal: Bchchon ko achhy school bhejon ga
Unka birthday manaon ga
Nekr or Shirt gift ayegi
Dr: Gud Gud! Phir?
Pagal: Unki Nekr sy lastic Nikalon ga
Phir?
Ghulail Bnaoun ga Or Chirya ko Maron ga....!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan

1 Pathan bhut der se ek haseen larki ko ghoor raha tha,

Larki Boli: kia dekh rahe ho?

Pathan Bola:Wo hum soch raha tha k agar aap hamari Ammi hoti to hum bhi bhut \”khoubsourat\” hota……

by nadeem (few years ago!)
Sardar saw a very high Airtel Tower

Sardar saw a very high Airtel Tower & red light glowing on the top, seeing this he said €India is developing fast, see there are traffic signals for Aeroplane in the air

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aap main aur PEPSI

Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar In UK Hotel

Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia

Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?

Sardar Replid: Éggs’ Mother

by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: Jiss Bachy Nay Ajj

Teacher: Jiss Bachy Nay Ajj Adha Sabaq Yaad Kai
Hay Who Mere hath pe kiss kar sakta hay

Aur Jiss Nay Ajj Pora Sabaq Yaad Kai
Hay Who Mere Gall pe kiss kar sakta hay

Student: Miss App Muje Break Time me Millain main ne

by Pak101.com (few years ago!)
Cricket Ground

Santa was sitting in a cricket ground.. Security
Guard: Cricket match is over now,why r u still
sitting? Santa: Oye yaar, I m waiting for
highlights

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Apne Dost Ko

Santa Ek Din Apne Dost Ko Bade Dukhi Man Se Bata Raha Tha

Santa: “Bachpan Mein Maan Ki Baat Suni Hoti To Aaj Ye Din Na Dekhne Padte”

Dost: “Kya Kahti Thi Maan?”

Santa: “Jab Baat Hi Nahi Suni To,Mujhe Kya Pata Kya Kahti Thi“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook