Sardar In UK Hotel
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Tcher:Shadi Kya Hai?
Stdent:Kunwaro k Liye "Alpenlibe" Jee Lalchaye Raha Na Jaye:
Aur Shadisuda k Liye "Cloromint" Dubara Mat Puchna.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Will you stop looking at the clock at the wall and pay attention?
Pupil: Time will pass, but will you?
by Pak101.com (few years ago!)
In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
hai..Oye Murgey Tera mobile No.. Kya hai.. ??
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nai hai
kya.. ??
.
.
.
Girl:"baap n bhai sab hai, par tu nai hai na
chikne...:p
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sher: O Budhe rukmuje tra khun pina ha
Budha kisi jawan admi ka piyo
Uska khun garam hoga
Sher: nhi aj mera coldDrink pine ka mud ha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Razzi (few years ago!)
Interviewer: Just Imagine You Are On Third Floor And It Catches Fire
How Will You Escape?
Sardar: Simple
I Will Stop My Imagination!
by Pak101.com (few years ago!)
George came home one day, very excited.
"Do you know what they are saying?" he asked his wife Jean, "they say our janitor has slept with every woman in this building except for one!"
Jean responded "That must be that girl from number 32; no one likes her!"
by Muhammad Sadeeq (few years ago!)
Ek aadmi apne aap nu kehnda hoya ja raha si k;-”haye oye rabba”aisi zindagi naalo ta maut e changgi aa.
Achanak Farista aa gaya te bolya:- “Tumhari jaan lene ka hukm hai”
Aadmi : Lao dasso… paaji hun koi gareeb banda majaak v nai kare
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)