Husband Comes Home Early

Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.

Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic

by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek dehaati bhaga bhaga

Ek dehaati bhaga bhaga angrez tourist key paas pohancha or bola, “Meri bhens bhaag gyee hey, aap ney to nahi dekhi?”
Agnrez: O I See… Dehati: Aai si tey phari kyun nahi?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai

Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
college ki chardiwari mein

college ki chardiwari mein ajjeb se khel hote hain, khel hi khel me dilon ke mail hote hai. ise liye to tere jaise aashiq har sal fail hote hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta

Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta-----

Bacho ye ,, M,, hy .

M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----

Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy??

aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathano Ko Marne Ke Baad Bhi Akal Nahi Aati

Ek Baar Ek Ladka Ek Haweli Ke Aage Se Gujar Raha Thha,
To Usse Uss Haweli Ke Bahar Ek

Pathan Mila, Ussne Usse Kaha.
Ladka: “Mene Suna Hai Iss Haveli Mein Jin Bhoot Aur Aatmya Rehti Hai”

Pathan: “Rahti Hongi, Mujhe To Khud Mare Hue 8 Saal Ho Gaye Hai”

Moral: Pathano Ko Marne Ke Baad Bhi Akal Nahi Aati.

by Pak101.com (few years ago!)
Son: Aj accident hua

Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,

Dad: Tumhari he galti ho gi,

Maa: mera beta, thek to hai na tu?

Sis: bhai koi chot to nahi ayi?

Bro: yaar dihayan se chalaya kar,

Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?

Frnd O shit, biryani khate khate reh gye

by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter

Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..

Waiter: janab kia chahiye.?

Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 kabhutar Pathan ko boht dino se tang kar raha tha
.
Pathan ne usey pakar lia, owr usey marne ka faisla kia
.
Usey chat par le gia,
.
owr
.
Wahan se neche phaink dia

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke

Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega

by Mohammad Ali (few years ago!)
Duniya main

Duniya main sub se BARA OR khaternaAK jadoO KAHAN hota hy?
.
.
BeauTY parlour Mein,
Jaandi koi hoR AY,
Andi koi hor ay.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook