Husband Comes Home Early
Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.
Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Ek dehaati bhaga bhaga angrez tourist key paas pohancha or bola, “Meri bhens bhaag gyee hey, aap ney to nahi dekhi?”
Agnrez: O I See… Dehati: Aai si tey phari kyun nahi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
college ki chardiwari mein ajjeb se khel hote hain, khel hi khel me dilon ke mail hote hai. ise liye to tere jaise aashiq har sal fail hote hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta-----
Bacho ye ,, M,, hy .
M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy??
aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Ek Haweli Ke Aage Se Gujar Raha Thha,
To Usse Uss Haweli Ke Bahar Ek
Pathan Mila, Ussne Usse Kaha.
Ladka: “Mene Suna Hai Iss Haveli Mein Jin Bhoot Aur Aatmya Rehti Hai”
Pathan: “Rahti Hongi, Mujhe To Khud Mare Hue 8 Saal Ho Gaye Hai”
Moral: Pathano Ko Marne Ke Baad Bhi Akal Nahi Aati.
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao
by Pak101.com (few years ago!)
1 kabhutar Pathan ko boht dino se tang kar raha tha
.
Pathan ne usey pakar lia, owr usey marne ka faisla kia
.
Usey chat par le gia,
.
owr
.
Wahan se neche phaink dia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!)
Duniya main sub se BARA OR khaternaAK jadoO KAHAN hota hy?
.
.
BeauTY parlour Mein,
Jaandi koi hoR AY,
Andi koi hor ay.
by Mazhar Khan (few years ago!)