college ki chardiwari mein
college ki chardiwari mein ajjeb se khel hote hain, khel hi khel me dilon ke mail hote hai. ise liye to tere jaise aashiq har sal fail hote hai.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1029 views
Similar Jokes
Tiger N Tigress Were Resting
Under A Tree.
Suddenly
A Deer Passed Very Fast.
Tigress Could Not Make Out
.&
Asked,â€What Was That?â€
Tiger Smiled & Said,
“FAST FOODâ€â€¦ ;-> =P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan naha raha tha, k aik dost darwazey pe aaya,
Pathan aise he bahar aagaya,
Dost bola: Kuch to pehan lo yaar.
Pathan bhag ker andar gaya aur CHAPPAL Pehan ker aagaya...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi……………….
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada…..
.
.
Dil tor kar chala gaya… .
.
.
.
.
KUTTA, KAMINA, HARAMZADA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan Gifted A Card To His Father On His BirthDay With Quote On It . .
Phool To Bohat Hain Par Gulaab Jaisa Koi Nahi . . Mere Baap to Bohat Hain Par Aap Jaisa Koi Nahi .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two blondes are talking to each other:
- When you make love, do you speak with your husband?
- If he calls me.
by Kamran (few years ago!)
Santa: kal mera sher se saamna ho gaya Banta:
Phir kay hua
Santa: maine TV band kar di
Banta: Kyon vo to TV Main tha na
Santa: Ye to main samajhata hun, us jaanvar ko kya
pata TV h isase bahar nahi nikalte
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Petrol Pump Gya
Board Pr Likha tha
mobile Use Kerna Mana Hai
us Ne Mobile Nikala Or Sb Doston Ko Call Kr k kaha
phon mat krna
Main Petrol Pump pe hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Question: Pathan aur Gadhay main konsi 2 cheezen same hain?
Answer: Dono Bachpan main Khob Soorat hotay hain, aur Baray ho kar Transport ka kaam karte hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan ne pehli bar aaina daikh kar bol: Esko tu kahin daikha hai
Boht dair sochny ke baad bola:Oye yai tu wahi bagerat hai Jo shadi ka album
mai hamara bewi ke sath betha hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Modern Day Break Up..
Gal: I Wanna Break Up With U..
Boy: Why??
Gal: Bcoz U Didnt Comment On My Pic On
FACEBOOK!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)