Pathan
1 kabhutar Pathan ko boht dino se tang kar raha tha
.
Pathan ne usey pakar lia, owr usey marne ka faisla kia
.
Usey chat par le gia,
.
owr
.
Wahan se neche phaink dia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
apke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......
by Abdul Sami (few years ago!)
Har pal,
har waqt
har lamha
har aahat
har ahsaas
aur
dil ki har dharkan keh rahi hai
tooba kitni sardi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan ka challenge
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
Hazaron log ekathay ho gaye
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
AFRIDI's Daughter: Mummy Mummy, dekho papa six pey, six maar rahey hain.
AFRIDIs WIFE: Beta theek sey dekho, Head n Shouldr ka ishtihar hoga;->
by Pak101.com (few years ago!)
Bap-Aj tak tumne aisa koi kam nahi kia jisse mera sir uncha ho gaya ho
Beta-yad kar Ke papa ek dafa Maine apke sir k
niche 3takye rakhe the ;)
by Pak101.com (few years ago!)
:1 Bacha Ghar se Mar kha kr
Ghusy me School
ja raha tha.
Raste me kisi ne Pocha
Beta Parhty ho?
Bacha: Nai, uniform main teri maa ka Mujra dkhnay ja raha hoon…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Pak101.com (few years ago!)
5 bachon ki maan tesri shadi kar rahi thi.
Nikah k waqt chota bcha rone laga
or dolah dar k bhag gaya
kiun maan ne kaha chup ho ja warna agli baar sath nai lun gi
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak
bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab
generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Tanveer Hussain (few years ago!)