Radio main problem

Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur
kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha
mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye
chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 937 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

nya gaali aya hai

Pathan Wapda office fone kr k bola:Janab light band kr do
Wapda wala:kyun sir

Pathan:wo yara hamaray dimagh me aik nya gaali aya hai wo tumko dena hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek second…

Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?

Pati: Ek second ki tarah.

Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?

Pati: Chavnni ki tarah.



Patni: Jara 10000 rs dena toh

Pati: Abhi deta hu ek second mein

by khalid hussain (few years ago!)
u are crossing

judge: u are crossing your limit.
Lawyer: kaun saala aisa kehta hai?

Judge: hoe dare u calling me saala?

Lawyer: my lord i said kaun sa law aisa kehta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
why Taj Mahal

Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d world?

Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any

loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!

by Pak101.com (few years ago!)
teacher and student

Tchr: why did you laugh?

Boy:I saw a strap o ur bra

Tchr: Get out of class for a week

2nd Boy laugh

Tchr: why did u laugh?

Boy: i saw both straps

Tchr: GET out for 1 m0nth

she bent down to pick chalk

Little jony started walking out

Tchr: y r u going out?

jony-wat i just SAW , I THINK My school days r over :D :)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend

Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile
Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun
Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam
Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi
Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gul khan

1 patan 12 floor pe office me betha
tha 1 admi aya or bola,Gul Khan
tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi
pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt 10th flor pr yad aya
k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr
yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue
or gir kr yad aya k hmara name to GUL
KHAN hi nahe.

by Åkásh khãñ (few years ago!)
Radio main problem

Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur
kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha
mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye
chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
But How Do I Know...?

Tech Support: “What does the screen say now.”
Person: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”

Tech Support: “Well?”
Person: “How do I know when it’s ready?”

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Went 2 Temple

Sardar Went 2 Temple
Seein D People Puttin Coins In 2 d Box

Sardar Said:
Wah!!Its Amazin..
People Talkin 2 GOD Thro
Coin Phone Without Reciever!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook