Santa taklu Hai
Santa takluSanta taklu Hai
Saloon Santa Ka Hay.:-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1229 views
Similar Jokes
Girl:- mera dil mobile or tum uski sim ho. boy:- jaanu ek baat puchoo. girl:-ha puchoo.
.
.
.
.
. . boy:-tumhara mobile double sim wala
to nahi hai na...
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati- Jab Maine ache kapde Pehn k Bazar Jata hu
to Sabziwala sabzi mengi deta hai Jab Gande Kapde
pehn k jata hu to sasti
BV- Kal se Katora le k jana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Duniya kA Sabse Bara Terrorist Hamla..
“Kisi kA mObile lo,
Phone Book & InbOx me ja k ‘Delete all’
kar dO..
Phir uska chehra dekhO
Or
thOra sa Muskura dO..:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maalik: Tum bathroom mein kyu ghus aaye, Kya tumhe pata nahi tha ki mein naha raha hoon?
Naukar: Hazur galti ho gayi, mein samjha tha begum sahiba hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: I Need A Ladies Suit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .
.
Shopkeeper:
Biwi K Liye Chahiye Ya Koi Acchawala Dikhau
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Darling today is our anniversary,
What should we do?
Husband: Let us stand in silence for 2 minutes.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by Abdul Basit (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Train mein ik mosquito Funny Chinese ke sir pe aa baitha. Vo us ko pakar ke kha gaya.
Fir ik matchar Bania pe baitha. Us ne pakar ke Chinese ko poocha khareedoge kya
by Pak101.com (few years ago!)