double sim mobile
Girl:- mera dil mobile or tum uski sim ho. boy:- jaanu ek baat puchoo. girl:-ha puchoo.
.
.
.
.
. . boy:-tumhara mobile double sim wala
to nahi hai na...
by Rizwan Ajmal (few years ago!) / 1040 views
Similar Jokes
Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,
Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,
Dard hai to zandu balm hai aur
Zandu balm hai to munni badnaam hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:me ap k lye aag pe chal sakti hun,nadi me kood sakti hun.
Boy:kia tum mujhe milne aa sakti ho?
Girl:pagal itni doop hai
by Sabir shah (few years ago!)
Khyber Pakhton Khwa ki Manzori k Baad,
Pathan Bhaiyon ka 1 Aur Mutalba...
Naswar ko Qaumi Phal Qarar Diya Jaye
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se agay
nhi hona chahiey.
Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho jaye gi?
by Pak101.com (few years ago!)
Once a boy Uploaded a photo
holding a dog
on Facebook..
.
Girl commented : "Which one is
you?"
.
Boy replied : "The One holding
you.." ;) :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney
Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand
Pathan Hota. -
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doc.-operation dobara karna Padega Q..k Rubber k gloves
tere andar hi Reh Gye he
Patient-Muje jane do
Mai tumhare gloves ki payment kr Dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengay.
by Pak101.com (few years ago!)
What is ABCDEFG?
A Boy Can Do Everything For a Girl!
But what is GFEDCBA? (The Opposite)
Girl Forgets Everything Done and Catches new Boy Again!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to student: Tum class ky sab sai nekammy student kion ho?
.
Student: Kionke jo larka mujh sai nekkama tha wo school chor gia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)