Ladka to bhagwan:-bhagwan
Ladka to bhagwan:-bhagwan
mere ghar se canada tak road bana do.
Bhagwan - yeh to kabhi nahi ho skta.
Ladka:-fir mujhe 1 aisi ladki se
mila do jo sirf mujhe hi pyar kare.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bhagwan:- beta road"single"banwani hai
ya"double" :
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1150 views
Similar Jokes
Lady Teacher:
Make 1 Sentnce In Vich
All Tenses Past, Presnt & Futre R Includ
Santa:
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha
Aaj Bhi Hi Aur Kal Bi Rhega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to his mom:"Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:"Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekhato usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:"gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri :D
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan apnay shoulder pe tuta betha k ja rha tha
Paas aik banday ne pucha ye kon sa janwar ha?
Tota bola PATHAN.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.
Dost: Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.
Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or
kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne
k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani
me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad
ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k
sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se
sb kuch le gya…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dada Or Dadi Ne
Apni Jawani K Dino Ko
Phr Se Yad Kr K Manane Ka Socha,
Unho Ne Faisla Kiya K Hm Phr Drya Kinare Milange,
Dada Suba Jaldi Uth Kr Tyar Ho K,
Gulab Le Kr Kinare Pohncha,
Boht Dyr Hogai Dadi Nhi I,
Wo Ghuse Mey Ghr Aya,
Or Phul Phenkte Hoe Bola:
Tum I Q Nhi,
Dadi Shrmate Hoe Boli:
Ami Ne Jane Ni Dia:-)
by Mohammad Ali (few years ago!)