Sardar
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Boy After Watching
"Singham"
DAD: Beta Tumhare Result
Ka Kia Hua
....
.
.
.
.
Boy: Kuch Bhi Kerne ka Lekin
Mera Ego Hurt Nahi Kerne ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A high-school student came home from school seeming rather depressed.
"What's the matter, son," asked his mother.
"Aw, gee," said the boy, "It's my marks. They're all wet."
"What do you mean `all wet?'"
"I mean," he replied, "below C-level."
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathan Pehli Baar Umrah Karny Gaye:
Dono Khana Kaaba Ka Tawaaf Kar Rahy Thy.
Asar ki Azaan Hui, Aur Dono Baahar Chalay Gaye.
?
?
?
?
?
Masjid Dhoondhny
by Abdul Hannan (few years ago!)
munna bhai: amirican rastrapati sala kaha rehta hai....?
circut: dhobigath pe....
munna bhai: dhobigath bole to.....?
circut: bhai englih main usko washington kehte hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aji suniye, mujhe kisi mehengi jaga le ke chaliye na ji….
Husband: Chalo, tayyar ho jao…
Guess where he took her….
………
……..
…..
….
…
..
.
.
.
.
Petrol pump!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Zarin aur Katrina dono hi 1 jaisi aur gori hai kyu Socho Socho Nahi pata na kyuki dono k naam me Rin aata hai Rin de chauka dene wali safedi
by Pak101.com (few years ago!)
A Polish student was in his college
campus bookstore.
Questioning the store clerk about a book for one of his classes, the clerk responded, "This book will do half the job for you."
"Good," the Polack replied, "I'll take two."
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by khalid hussain (few years ago!)
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.
by Pak101.com (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar: Goal Karnay K Liye.
Laaloo: Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.Ha Ha
by Pak101.com (few years ago!)