Boy After Watching "Singham"
Boy After Watching
"Singham"
DAD: Beta Tumhare Result
Ka Kia Hua
....
.
.
.
.
Boy: Kuch Bhi Kerne ka Lekin
Mera Ego Hurt Nahi Kerne ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
Faraz” yaron ko azma k Dekh liya
Prdy mein bula k Dekh lya
Mot B Hm se dor Bhagti hy”Mohsin”
Car k Nechy aa k dekh lya
Mrta Nhi ye JARASIM-E-ISHQ
“Sagr”
Safeguard se B Nha k Dekh lya
Koi Sunta Nhi Faryad-E-”Ghalib”
Radio pe B ga k Dekh lya
DIL ka B pata Nhi Chal Rha”Wasi”
XRAY B kra k Dekh lya.
by haleema sadia (few years ago!)
Husband biwi se Phone par: "Kiya pakaya hai aj khanay mein?"
Biwi (ghussay se): "Zeher"
Husband: kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
7 reasons why I chose Engineering!
1) I hate 2 Rest
2) I have already enjoyed life in childhood.
3) I love tension.
4) I dont want to spend time with family..
5) I want to take revenge from myself
6) I love to study on Sundays & holidays too...
7) Pass hone ki khushi bardasht nahi hoti thi yar, kasam se.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor To a Kid-Hav U ever had trouble with "Appendicitis"
-
Kid-Yes!
-
Doctor-When?
-
Kid-When I tried to Spell it!
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR:
Office Ja Rha Tha.
Biwi Pyar Se Boli:
See U In The Evening.
SARDAR Gusse Se:
Dhamki Kise De Rhi Hai,
Mai B Tujhe Dekh Loonga.”:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman'
se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi
yahan se MBA kia hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Mom, aaj mera dost ghar aa raha hai… ghar ke sab khilone chhupa do
Mom: Tera dost chor hai kya?
Boy: Nahin, woh apne khilone pehchan lega...
by haleema sadia (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Captain: Naujawanon Come Forward
Sardarji Does Not Move
Captain: You Did Not Move Forward, Why?
Sardarji: Oji You Said 9 Jawanon, I Was The 10th In
Line!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Yar Kal Main Tennu Kinni Wari Cal Keti Par Tu Phone Nai Chukya SHEIKH: Kyn Chukan?
Jera Main 25 Rupay Da Gana
Lugwaya A O Tera Peo
Sunay Ga??
by Pak101.com (few years ago!)