Husband: Chalo, tayyar ho jao
Wife: Aji suniye, mujhe kisi mehengi jaga le ke chaliye na ji….
Husband: Chalo, tayyar ho jao…
Guess where he took her….
………
……..
…..
….
…
..
.
.
.
.
Petrol pump!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
1 ladki dupatta muh pe lapete hue scooty pe jarhi thi,
.
samne se ek admi bike p aate hue bola
Ae CHAMIA Zara duptta hAtake
chehra to dikha do" Ladki-
.
.
PAPA mai hu apki Guddi .
by Pak101.com (few years ago!)
The beautiful personal secretary came angrily out of boss cabin… One of her friend asked what happened dear…..
Secretary: Boss asked, are you free tonight ?? I said for you I am always free…..and that stupid gave me some pages to type !
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
1child 1Re. ka coin kha gaya. Kuch din bad poty mei uska coin bahar aa gya to child maa se bola-
AAJ BAHUT DIN BAD FASI HUI PAYMENT MILI HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Mai bahut pareshan hu
MOLU-Q
GOLU-Yaar maine suna hai biwi doli me baith ke jati H or arthi pe jati H
Or meri biwi taxi me baith k chali Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?
Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy
by Pak101.com (few years ago!)
I m on a light diet:
I eat in daylight
I eat in moonlight
And sometimes, I eat in refrigerator light!
by @irha@ (few years ago!)
Uffo Kya Kerte Ho.
Door Hatt Jao.
Koi Dekhega Toh Kya Sochega?
Aqal Nahi Hai Kya?
Uff Abhi Nahi Kerona.
Akele Mein Kerna.
.
.
.
.
.
Naak Saaf.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Owned A Factory.
He Issued Orders That Only Married
Men Would Be Employed.
Friend Asks:
Why This ?
Banta Reply:
Because Married Men Are More Obedient.
by Pak101.com (few years ago!)