Mazak ki bhi ek Had hoti hai..
Mazak ki bhi ek Had
hoti
hai...:-/
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj apni hi dost ne class
room me keh diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
"ParhNe De YaaR...!! :p
by Pak101.com (few years ago!) / 1132 views
Similar Jokes
Teacher Ask Question To Sardar:
Which Is The Big Animal
Ant Or Elephant…?
Sardar:First Tell Date Of Births!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladka: Hey bhagwan!Kisi samajhdar ladki ko meri g.frnd bana do.Bhagawan:Ghar chale jao beta,Samajhdar ladki kabhi boyfrnd nai banati.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:
Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”
Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log
itne
itne
itne
itne
pyare hote hain k un ki tareef k lye alfaz kam par jate hain.
For exmpale
aap
mujhe hi dekh lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Pak101.com (few years ago!)
BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.
Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)