Bahar Ka Mat Khana
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
.
.
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1133 views
Similar Jokes
Teri meri
Meri teri
.
.
.
.
.
Light aani hai mushkil…
2 ghantoun main b yea na aa
pay…
Sara din beet jae Sari rat jagae
or light ka khiyal lamha lamha
Tarpae ye terap keh rhi hy.
Mar je zardari tery mery damiyan
jo hy doshman
Mombati jala kr geo
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna Kehte Hen"!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi k turant baad pati k phone me Bibi ka naam:
My Life
mahine baad: My Wife
saal baad: Home
10 saal baad: Hitler
15 saal baad: WRONG NUMBE
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole
tha,
kisine pucha,umbrella me hole
kyu?
Sardar bola,Oye barish ruk
jayegi to pata kaise chalega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!)
1 machar tufan me 1 darakhat se lipat gia tufan jane k bad machar apna pasena ponchte howe kehne laga oho aj me na hota to ye darakhat urr jata
by Sabir shah (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
|| /"~,
||/@@ ";
||@@@ )
||\@@ ,;
|| \;~''
||
Ye lo PANKHA
Sumer gift
by Abdul Sami (few years ago!)