Raste k dono terf
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......
by Mohammad Ali (few years ago!)
Snta K Tang Nili Ho Gyi,
Dr. -Zeher h Katni Padegi
Tang Kat Kr nakli Laga Di
2Din Bad- nakli Tange B Nili Pad Gyi
Dr:Ab Bimari Smj Ayi
JEANS Rang chodti h.
by Pak101.com (few years ago!)
Full form of Girl
.
.
G :Gappo mai sab se agey
..
I : Innocent sirf shakal se
..
R : Rone ki automatic
machine
.
.
L : Ladai me sab ki maa..:P:P true
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.
Ek Ladka: Monthly pass ka kya lega, mamu?"
by Pak101.com (few years ago!)
Are the rivers flowing up the mountain or down the mountain?
Is that the ocean? (Asked while on a field trip to Marine Lab Beach on Guam (a small island in the Pacific).
How can the river be flowing north? That's uphill!
How can mass wasting be an agent of landscape formation on the Moon? The Moon has no gravity!
How do I get water into this beaker?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Haathi ke bache ne chonti se poocha: Tumhari age kitni hai?
Chonti: 40 years
Baby Elephant (hairat se): 40 saal aur itni choti ?
Chonti: Haan mai Lux istimaal karti hun es liye meri umar nazar nahi aati. Aur tumhari umar kiya hai?
Haathi ka bacha (fakhr se): 10years.
Chonti: 10 years! Aur itne bare?
Haathi ka bacha: Haan, mai Nido jo peeta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?
Tailor: 400 Rs.
Sheikh: Tey Nikar Di?
Tailor: Rs 200
Sheikh: Nikar E C Dey,
Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya
Tha
2nd Prize Mila Tha
Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta
by Tanveer Hussain (few years ago!)