sardar:Yar kal main Tennu kinni

sardar:Yar kal main Tennu kinni wari Cal keti par tu Phone nai chukya

SHEIKH:Kyn chukan?
Jera main 25
Rupay da gana
Lugwaya A

O tera Peo
Sunay ga?

by Pak101.com (few years ago!) / 882 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tm tu khete they

Biwi : Tm tu khete they shadi k
Bad b mujh se pyar kro gay?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband: mujhe kia pata tha k tmhari shadi mujh se
H ho gi…………………..D

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar said to doctor

Sardar said to doctor :P ore jism main

kahin bhi ungli lagao to bohat dard hota hai,

Doctor suggested full body Xray
when he checked, Xray found fracture in “Ungli”

by Pak101.com (few years ago!)
jote prne ke bad

jotay parney k bad zardari farmata hai:

tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:)

by Abdul Sami (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala

Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?

Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon

Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn . . . =P 

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad give me the car keys

Son: Dad give me the car keys please. I am old enough to drive.
Father: Yes, but the car is not old enough to be given.

by Pak101.com (few years ago!)
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,

Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…

by khalid hussain (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala

Dimag ghuma dene wala question:-

Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?

?

.

Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p

by Pak101.com (few years ago!)
Roti main itna ghee

Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare
ghee laga diya..
Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se
maine apni roti aapko de di hai,

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pochna To Humara Farz Hy Na!

Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki

Sardar Bola: Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!

Pathan: O’Yara!
Pochna To Humara Farz Hy Na!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ko Ek Bar

Santa Ko Ek Bar Paisi Ki Jarurat Thhi, Apne Dost Banta Ko Bola.

Santa: “Yaar Mujhe 3000 Rs De De, Main Tujhe 2 Mahine Ke Baad Lota Dunga.”

Banta Ne Paisi De Diye, Mahine Bad Jab Santa Se Paisi Mange To Santa Use Ek Lota Dete Hue Bola.

Santa: “Ye Le Apna Wada Pura Kar Raha Hun, Pakad Ye Lota.“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook