Sidhi Baat, No Bakwas
Teacher Ne Class Mein Bacho Ki Knowledge Bhadane Ke Liye Ek Question Puchha
Teacher: “Bacho! Ek Asie Chij Batao Jo Udati Asman Mein Hai Aur Bache Zamin Pe Deti Hai”
Pappu: “Air Hostess“
by Pak101.com (few years ago!) / 1250 views
Similar Jokes
A man asked: Dr. banne mein kitna kharcha aata hai.
An Interesting answer from Medical Student:
Paisa to kam kharch hota hai,
Par JAWANI puri kharch ho jaati hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
santaji, Agar aap ki wife ko Jin chimmat jayein...
To aap kya karo ge...?
santaji:Mein ne kya karna hai...
Ghalti Jin ki hai, Khud Bhugtey
by Pak101.com (few years ago!)
Aik nojawan ne aik bazurg se poucha. “train main safar karte waqt kis taraf muhn rakhna chahy?”
bazurg bole: apne saman ki taraf.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi.
Logo Ne Use Bohat Mara Kyun…?
Kyun K Us Ne Shop Per Likha Hua Tha
Bara Kafan Lene Per Bachay Kà Kafan FREEEE…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kbhi wo din the k hum kbi collage nai jate the
;
larkiun k zouk dedar ne mujhe regular bana dia. . .
by Sabir shah (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,
SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai
PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
by Pak101.com (few years ago!)
John called his doctor’s office for an appointment.
I’m sorry, said the receptionist, We can’t fit you in for at least two weeks.
But I could be dead by then!
No problem. If your wife lets us know, we’ll cancel the appointment.
by Zia Rasool (few years ago!)