Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 823 views
Similar Jokes
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sara:
Kya apko pta hy?
Books saamne rakh k b na prhne wali bemari
Ka kya nam hy?
Chaudhary: aahoo!!! Begherati
by Abdul Hannan (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boss: Itne kam kapray pehan k q aai ho? Aadha
jism dikh raha hai.
Girl: Itni salary mein yehi aata hai!
Boss: Manager, Iss ko 3 months tak salary mat
dena
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:ap ne kabi ye socha hai k agr me shadi kisi aur se ho jati to kia hota?
Husband:me kbi kisi ka bura nai sochta
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Agar dharti pe pani na hota to kya hona tha.
Bania ka beta: Hum to kangaal ho jate. Mera bapu milk me kya milata?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: RIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se launga
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj to Maa ne bhi saaf bol diya…
ki
Beta, Wife Aisi Lana Jo
Facebook Na Use Karti Hoo,
Ghar Mein Aur Kuch Kaam Bhi Hote Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Bete Pappu Ka Math Ka Test Le Raha Hota Hai.
Santa: “Beta 5 Ke Baad Kya Aata Hai?” Pappu: “6, 7”
Santa: “Wah Mera Beta To Bohat Hoshiyaar Hai, Aur 6, 7 Ke Baad?”
Pappu: “8, 9, 10”
Santa: “Kya Baat Hai Beta Aur Uske Baad?”
Pappu: “Gulam, Begum, Badshaah“
by Pak101.com (few years ago!)
Raza: 13 days ago
Santa apna sar pani me duba rha tha
Biwi-kya kAr rhe h?
Santa-Dimag chalta nhi h Sala
dekh rha hu kahi Puncher to nhi.
by Pak101.com (few years ago!)