Santa Pappu Ke Saath
Santa Pappu Ke Saath Bazar Ja Raha Tha To Kuch Dekh Kar Bola.
Santa: “Beta, Sharab Kabhi Mat Peena, Warna Wo Jo Do Aadmi Ja Rahe Hai, Wo Tumhe Chaar Nazar Aayenge”
Pappu: “Lekin Papa, Wo To Ek Hi Aadmi Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Police walay ne 1 student
ko pakr lia.
Student: Sir main student
hoon plz muje Chor dein
PoLice: Tum bina licence
k motorcyle chlate ho?
Student: Nai
Police: Larkiyon ko cherty
ho?
Student: Nai
Police: Cafe jaty ho?
Student: Nai
Police.
Oay fer tu
kerhi gal da student en.
PAO SALAY NU LAMYA…!!!
by A. Sami (few years ago!)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
by Pak101.com (few years ago!)
Man: I Got A Brand New Ford IKON 4 My Wife!
Santa: Wow! Dats Unbelievable Exchange Offer!
by Pak101.com (few years ago!)
Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti hain
man- are waha Vo kaise?
sardar- Maine Girls collage Bus ka Drive Hu na.
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala apne bache se: Beta tumhara
result achha nahi aya aj se tumhara khelna
tv dekhna
band
.
.
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do”:-
by A. Sami (few years ago!)
Difference between Problem , Talent and Kismat
2 Boys love 1 Girl = PROBLEM!
1 Boy love 2 Girls = TALENT!
2 Girls love 1 Boy = Qismat.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl_ darling hamaare pyaar ke baare mai kisi ko
mat btana
Boy_ tere bhai ko zarur btaunnga .saala kehta tha
koi koi kutti hee hogi jo mujh se pyaar kregi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
santa to Banta:
Agar Neend Na aaye to kya karna chaiye?
Banta: Neend ka Intezar karne se acha hai k So hi jayo
by Pak101.com (few years ago!)