Man to wife on wedding night
Man to wife on wedding night: "Are you sure I'm the first man you are sleeping with ? "
Wife replied: " Of course honey, I stayed awake with all the others !"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Pathan Rail Ki Parti Par Lait Gaya
1 Admi Ne Kaha Kia Kar Rahe Ho
Train Aye Ge To Mar Jao Ge
Pathan : Mere Uper Se Jahaz Guzar Gaya Kuch Nahi Hua
Train Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Mr. Jones: Doctor, my son is having a problem.
He plugged up his ear and nose with chilies. Now he is screaming.
Doctor: That means he is not eating properly.
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.
First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,Warna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne apna cellphone leke dentist ke pass gaya tha. kyu?
kyunki use check karna tha ke uske cell mein bluetooth hai ki nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
“Marks”
Pathan Sardar Se Tujhe A B C Ati Ha ?
Sardar Ha .
Pathan Bata A K Bad Kiya Ata Ha ?
Sardar B Ata Ha .
Pathan Galat
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gabar: ye haat mujhe dede thakur.
Thakur: tere pas do haat to hai hi, do aur leke kya shera vali mata banega...
by Pak101.com (few years ago!)
Shakespeare Said: If There Is A Single Dollar In
Your Pocket Then.
.
.
.
.
Convert It Into Indian Currency,
And Buy A Pepsi Of Rs.30 Aur 20 Rupaye Ke
Samose Bhi Le Lena,
Aur 3 Ki Gold-Flake Aur 2 Ki Tara Gold Pan
Masala.
Wah Dada Wah Cha Gaya Sahkespare.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal chinese se: tum american ho?
Chinese: nhi main chinese hu!
Pagal: nhi tum american ho.
chinese gusse me: haan main american hu Pagal:
lagte to chinese ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)