Ladkiyaan Sabse Jayada Hot Kab Hoti Hai?

Ladkiyaan Sabse Jayada Hot Kab Hoti Hai?

Na Munna Na-Na,

Apni Soch Apne Paas Rakh,
Bechariyo Ko Jab Bukhar Hota Hai,
Tab Sabse Jayada Hot Hoti Hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 839 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Suraj pe lacture pathan ka inkar

Teacher:kal teacher kal suraj pe lacture dun gi sab ana.
Pathan:hum tu nai aae ga.
Teacher: Q?
Pathan:ami hum ku itna door jane nai dega.

by Sabir shah (few years ago!)
Machardani laga kar so raha tha

Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..

Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..

Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..

Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed

Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN”

by tanveer hussain (few years ago!)
Ek ladki match dekhne gayi

Ek ladki match dekhne gayi,
lips par india ke tirange ka rang laga tha,
ek ladka aaya kiss kar gaya or bola
I LOVE MY INDIA :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharab cigarette

Baap: Sharab, Cigarette, Larkiyan Ye Sab Tumhari
Jaan k Dushman Hain.
.
.
.
Beta: Jo Shakhs Apne Dushmano Se Bhaag Jaye Wo
Mard Nahi Hota Abba. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 choro saath mein bethay hotay hain...

3 choro saath mein bethay hotay hain...

1st one" yaar main itni garam chaye(tea) peeta hoon k jaisay hee ketlee say cup say nikalti hai mein peejata hoon"

2nd one" yeh konsi bari baat hai mein to ketlee mein he tyaar ker k ketlee mein hee peejata hoon

"3rd one" uhh.. yeh konsi bari baat hai main to moon(mouth) mein doodh, patee aur cheenee(sugar) daltaa hoon aur choolhay(gas burner) per beth jaata hoon..." 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
15 mints bad

Shohar ne apni bivi ko msg kia:jan me 15 mint dair se aaunga.agr na aaon to yahi msg har 15 mints bad parhte rahna.

by Sabir shah (few years ago!)
Shaadi Ko Paribhashit Karo?

Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Pagal Shadi karon ga Nokri Dhondon ga



Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.

Phir

.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook