Ladkiyaan Sabse Jayada Hot Kab Hoti Hai?
Ladkiyaan Sabse Jayada Hot Kab Hoti Hai?
Na Munna Na-Na,
Apni Soch Apne Paas Rakh,
Bechariyo Ko Jab Bukhar Hota Hai,
Tab Sabse Jayada Hot Hoti Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Teacher:kal teacher kal suraj pe lacture dun gi sab ana.
Pathan:hum tu nai aae ga.
Teacher: Q?
Pathan:ami hum ku itna door jane nai dega.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN”
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek ladki match dekhne gayi,
lips par india ke tirange ka rang laga tha,
ek ladka aaya kiss kar gaya or bola
I LOVE MY INDIA :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap: Sharab, Cigarette, Larkiyan Ye Sab Tumhari
Jaan k Dushman Hain.
.
.
.
Beta: Jo Shakhs Apne Dushmano Se Bhaag Jaye Wo
Mard Nahi Hota Abba. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 choro saath mein bethay hotay hain...
1st one" yaar main itni garam chaye(tea) peeta hoon k jaisay hee ketlee say cup say nikalti hai mein peejata hoon"
2nd one" yeh konsi bari baat hai mein to ketlee mein he tyaar ker k ketlee mein hee peejata hoon
"3rd one" uhh.. yeh konsi bari baat hai main to moon(mouth) mein doodh, patee aur cheenee(sugar) daltaa hoon aur choolhay(gas burner) per beth jaata hoon..."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shohar ne apni bivi ko msg kia:jan me 15 mint dair se aaunga.agr na aaon to yahi msg har 15 mints bad parhte rahna.
by Sabir shah (few years ago!)
Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)