CHOWKIDAR rakhwa do
Pathan ko Raah chalte aik CHIRAGH mila,
Usne CHIRAGH ko ragra us main se aik JIN nikla,
Jin ne kaha: Teen khuahishat batao.
Pathan: Ek Shandar banglow ho, (Aa jata hai)
Us main bohat ameer log hon (Woh bhi aajate hain)
aur
aur
Us main mujhe CHOWKIDAR rakhwa do
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Pandit: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Pandit ko 50 rupye mil gaye.
Funny Pandit: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain :8
by Mazhar Khan (few years ago!)
Q: How do you fix a woman’s watch? A: You don’t. There is a clock on the oven.
by inayat khan (few years ago!)
Sardar: Math vich fail kyun hoya?
Son: Kadi teacher kendi ay 3+5=8
Agle din kendi ay 4+4=8, fir kendi ay 6+2=8
miss nu ap confirm nai tay fail menu kr dita.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What do you call a deer with no eyes?
No idea!
What do you call a deer with no eyes and no legs?
Still no idea!
What do you call a deer with no eyes, no legs and is on fire?
Still no flaming idea!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
TITANIC do0b rha tha,
1Gorey ne Sardar se pocha zameen kitni do0r hy?
Sardar:2k.m,
Gorey ne samndr m jump lga k pocha kis trf?
Sardar: “NEECHY” ki traf.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A newly Married Husband saved his Wife’s number on his mobile as…
“My Life”..
After one year of marriage he changed the number to..
“My Wife”..
After 2 years of marriage he changed the number to…
“Home”..
After 5 years of marriage he changed the number to…
“Hitler”..!!
After 10 years of marriage he changed the number to..
“Wrong Number”..!!!
Hahahha… Poor Husbands
by Pak101.com (few years ago!)