Aik doctor apne dost se:
Aik doctor apne dost se:
yar mai soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon,
dost :tumhara khyal to naik hy
magar yahan ka qabrstan bhot chota ha...
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
Boss during an Interview
Boss: There are two main rules for our company to select you.
Applicant: What is it Sir?
Boss: Our second rule is Cleanliness, did you wipe your feet on the mat near the door before coming in?
Applicant: "Yes Sir"
.
.
Boss: Our first rule is trustworthiness and for your kind information there is no mat near d door!!!
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena
hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Fireman: It must have taken so much courage to rescue me as you did!
Fireman: Yeah, I had to knock down 3 other guys who wanted to do it!
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 bajephaasi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha9 baje hun.
by Abdul Basit (few years ago!)
Waldain se barh kar is dunia me kuch nai hai.
So,
jaldi se shadi kar lu aur waldain ban jao
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The more you read and
observe about this Politics thing,
you got to admit that each party
is worse than the other.
The one that.s out always looks the best.
by Abdul Sami (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Banda Bus me 1 Molvi ko daikh kr darty darty pochta hai.
“Movi sab,
Ap
?
?
?
?
?
?
Dam Darood waalay Molvi ho , ya bomb BArood walalay.. ?
by Pak101.com (few years ago!)
What's So Common Between Air And Students?
Humm?
Both Turn The Pages Of Book Without Reading Them. :-P
by Pak101.com (few years ago!)