Santa To Rikshaw Wala
Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?
Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn . . . =P
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1425 views
Similar Jokes
Nepali : Saab ye shaam singh ka mobile kaha milega
Salesman : Pata nahi
Nepali : Saab ji TV me ad to isi dukan ka hai.
Salesman : Abey ye sham singh nahi, SAMSUNG
hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho
Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by Pak101.com (few years ago!)
boy to teacher: miss aap muje mere mobile per call kiya tha.
techer nahi to kiyon poochraheho?
boy : kal mere mobile me ek miss call tha khoun miss ne call kiya patha nahin?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Man: Doctor my wife recently has lost her voice. What should I do to help her to get it back?
Doctor: Try to come home at 3 in the morning.
by Pak101.com (few years ago!)
1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Husband biwi se Phone par: "Kiya pakaya hai aj khanay mein?"
Biwi (ghussay se): "Zeher"
Husband: kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Cute Insult:
Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!
Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Friend:wo konsi aura hai jise har waqt pta hota hai k uska shohar kahan hai.:-
sardar:bewaah aurat
by Sabir shah (few years ago!)
Life main
=Pais
=Pyar
=Dost
=Izzat
Sab aate Jate rehte Hain.
Par
Tootay Huwe Daant Kabhi Wapas
nahi aate.
Is liye iZzat say sms Karte raha
karo.
by Abdul Hannan (few years ago!)