Silly Doctor

Mr. Jones: Doctor, my son is having a problem.

He plugged up his ear and nose with chilies. Now he is screaming.

Doctor: That means he is not eating properly.

by Pak101.com (few years ago!) / 1108 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A Sardar was writing something

A Sardar was writing something very slowly.

Friend asked: Why are you writing so slowly?

Sardar: I am writing to my 6 yrs old daughter,
she can not read very fast.

by Pak101.com (few years ago!)
Mairy khayal mai

Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai

Husband: Tumhe kaisy pata chala? .

Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A pathan was dancing in his home

A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?

He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it

by Pak101.com (few years ago!)
Padosi Ka Beta

Naman: Yaar tumhaara beta bilkul tumhaara jaisa hi dikhtaa hai….

Chaman: Dheere bol yaar… woh padosi ka beta hai…uska baap sun lega…

by Pak101.com (few years ago!)
Answering Machine

A sardarji, having bought a new phone with the latest model of answering machine had to disconnect it the very next day.

He was very disturbed when he heard his friend say, "abey, phone utha ke bolta hai ghar pe nahin hoon".

by Pak101.com (few years ago!)
Ak kanjos

ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Acha Abbu Main Chalti Hon

Hmari Light To Ab Is Tarha Se Aati Hy FARAZ!:-(

Jese Shadi K Bad Beti Bap K Ghar Aati Hy

(';') Acha abbu

<)(\ me chalti

_// hon phr aaon gi agle hafty.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan apne rickshy k sath khra tha

Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
aik aadmi aya or pucha: khan bhai iqbal town jao ge?

Khan: mei to chla jaunga lakin mere rickshay ka kon khayal rakhega?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kanjoosi Ki Hadd To Isne Paar Kar Di

Ek Sheikh Ka Beta Apni Girl
Friend Ke Saath Ghoom Ke Ghar Aaya To Baap Ne Puchha.

Baap: “Kitne Paise Kharch Kiye?”

Beta: “50 Rupaye”

Baap: “Itne Sare?”

Beta: “Abba, Us Ke Pass 50 Hi The“

by Pak101.com (few years ago!)
Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai

Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.

Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.

Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.

Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?

Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook