Catch a tiger
3 Ways To Catch A Tiger
1- Newtons Method
Allow The Tiger To Catch U & Catch The Tiger
2- Einsteins Method
Chase The Tiger Until It Becomes Tired
Then Catch It
3- Pakistani Police Method
Catch A Cat & Beat It
Until It Accepts Its A Tiger
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Question:what is girlfriend ?
Answer: jo her bat pe tok tok ker tumhari her adat badal day or 2 sal bad kahay "Ab tum pehlay jaisay nahi rahe."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Tune apni B.V ko diamond ring kyo di? Vo car chahti thi.
Banta: Par me nakli car kahan se lau?
by Pak101.com (few years ago!)
Imtehan sar par khade hai aur main padhta nahi,
Janabe manjil nazdik hai magar main chadhta nahi,
Jee chahta hai saari padhai-likhi chhod du, scale pen tod du,
Aur yun jo phirten hai shahar ke awara unse nata jod lu,
Teacheron ke lecture mein ab maza aata nahi,
Issiliye ghar se college ko ab main jata nahi,
Padhte-padhte aksar so jata hun sapnon men aksar pass ho jata hun.
by Abdul Sami (few years ago!)
Papa: Beti Inter k baad kya karogi?
Beti: B.B.A karongi.
Papa: What is B.B.A?
Beti: Boyfriend ki Bike pe Aish.
by Pak101.com (few years ago!)
Karachi main Light ka breakdown q hua..?
MQM: Taliban karachi main aa gaye hain.
PPPP: Ye jamhoriyat k khilaf sazish hai.
PML(N): Aaj adliya azad hoti to light na jati.
ANP: Light ki aarh main Pakhtoono ki nasal kashi ki ja rahi hai.
Students: Zaroor FARAZ ne taar kaata hoga
by Pak101.com (few years ago!)
What is the similarity between a sardar & a donkey?
Both moves towards the road transport as they grown up.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
There were two blondes, who went deep into the woods, searching for a Christmas tree.
After hours of subzero temperature and a few close calls with hungry Wolves, one blonde turned to the other and said, "I'm chopping down the next tree I see. I don't care whether it's decorated or not!"
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)