Diamond Ring
Santa:Tune apni B.V ko diamond ring kyo di? Vo car chahti thi.
Banta: Par me nakli car kahan se lau?
by Pak101.com (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Santa, Bulb Jalana
Santa Bulb nikaal kar Gas Stove par rakh deta hai
Bulb jal gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lrki ro rhi thi Pthan:Q ro rhi ho? Lrki:khon test krwna h ungli katniparegi Pthan B rone lga Lrki:kia hoa Pthan:mne to pishab test krwna he
by Mazhar Khan (few years ago!)
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Funny Husband: Kya karun, khushi ke mare kutch samaj hi nahi aa rha.
by Pak101.com (few years ago!)
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai …. :p
by A. Sami (few years ago!)
Pathan interview dene gaya..
manager ne us se sawal poochawhat do you do..?
To pathan ne manager ko bolahappy birth day to you... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan apnay shoulder pe Tota betha k ja rha tha.
Paas aik banday ne pucha ye kon sa janwar ha?
Tota bola PATHAN.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: I can kiss u without touching U
Girl: U cant
.
Boy:Laggi shart 20,20 ki?
.
Girl: OK
.
Boy kissed her
.
Girl: U touched me
.
Boy: Oay khapp na paa... ay lay 20 rupay
by Mazhar Khan (few years ago!)