what d difference in mobile & ladline?
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Examiner-ye Kaun si bird hai Iski tang dekh kar bhatyo
Student-mujhe nahi pata
Xmar- Tum fail ho gaye whats ur name?
Stu- Le meri tang dekh kr bata
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Car ki Nilami ho rahi thi
10 lac
20 lac
30 lac
... 1 Aadmi ne Car ki khrab halat py ghor kiya to
pas khrry Aadmi se pucha:
Is Car me esi kon C khoobi hy k iske itna daam lag
rha hy?
Aadmi: Ab tak is Car k 10 hadsy hue hen or har
haadsy me srf or srf "Bv" hi foat hui hy.
Aadmi:
40 lakh
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After returning back from a foreign trip, sardar asked his wife,
Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Sardar: In London a lady asked me Are you a foreigner?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Waiter: 10 Rupy Tip To Meri Insult Hy
Sardar: To Phr?
Waiter: 20 Rupy To Dain!
Sardar: Nhi Yara, Ham Tmhara Double Insult Nhi Kar Sakta...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye, aur uski maa kahe
Hey bhagwan ye tune kya kiya !!
by Pak101.com (few years ago!)
5 K Beech Me 4 Likhkar Batao?
China : Mazak Mat Karo.
.
Japan : Namumkin
.
Amrican : Sawaal Galat Hai.
.
UK : Net Par Nhi Hai.
.
Indian : Easy… F(IV)E.
India has all
"JUGAAD". ;-) ::::D::::P
Click Like if ur proud to b an
Indian :D
by Pak101.com (few years ago!)
jaaj . (mulzim say) tum jantay ho jooth bhool kar tumhay kahan jana ho ga …
Mulzim .. dozakh mein
Jaj … aur such bhool kar //
mulzim …. sarkari jail khanay mein .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Apni shadi pe udaas tha kisi ne poocha kia bat hai?
Sardar:
Mere susral ne Barat pe Kum logon Ka Kaha hai.
Pata nahi
Abba mujhe le jata hay ya nahe:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola
madam juice bana rhi ho kya?
,
,
,
,
Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...
by Pak101.com (few years ago!)