5 K Beech Me 4 Likhkar Batao
5 K Beech Me 4 Likhkar Batao?
China : Mazak Mat Karo.
.
Japan : Namumkin
.
Amrican : Sawaal Galat Hai.
.
UK : Net Par Nhi Hai.
.
Indian : Easy… F(IV)E.
India has all
"JUGAAD". ;-) ::::D::::P
Click Like if ur proud to b an
Indian :D
by Pak101.com (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Interviewer:- Agar Do Gaadiyan Ek Line pe aa gayi to kya karoge? Santa:- Jee, Red Light dikhaunga Interviewer:- Red Light na ho to? Santa:- Torch Dikhaunga.. Interviewer:- Torch na ho to? Santa:- Apni Red Shirt utaar kar dikhaunga.. Interviewer:- Shirt bhi Red na huyi to? Santa:- Fir Main apne Bhuaa k Ladke ko bulaunga.. Interviewer:-Wo [...]
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was cooking Murgi,Wen he added Hara Dhaniya guess wat Happened?The Murgi start Dancing & Singing 'HUM PE YEH KISNE HARA RANG DALA.MAAR DAALA.
by Pak101.com (few years ago!)
Obama - we have 3 item bombs
.
Madonna
Shakira
Angelina
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Manmohan - we have professional
bomb diffuser
.
EMRAAN HASHMI
by Pak101.com (few years ago!)
teacher- is muhawre ko samjhao
"kiya karaye par pani firna"
student-very simple
jese hi mene toilet ka flush chalaya, mere kiye karaye par pani fir gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu apne 16 bachho or biwi
k sath dost k ghar lunch pe
gaya.
Dost ne itni badi family dekh
kar gusse mein kaha: Lajja
nahi aayee. Ramu: Nahi uska exam hai
by Pak101.com (few years ago!)
Jis din se us bewafa ne mujhe chora hai
dost
us din se mobile ki battry 3 ,4 din aram se chal jati hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Aik doctor mareez kay peeche bhaag reha thaa. Logo ne wajah poache to doctor kehta mareez damagh ka operation kerwane aata hai aur baal katwa kay bhaag jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Murga Murgi Se:
I Love U Jaan.
Main Tumhare Liye Kuch B Kar Sakta Hoon,
Murgi:
Haye Allah Sachi,
Murga: Haan
Murgi:
Chalo Phir Aaj Anda Tum Do….!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Achy Dost b kabi kabi museebat ban jaty hain
-----------------
Ake din main ghar bote dair se pahuncha
DAD: "Kahan Tha Tu????"
...
Me: "Friend ke ghar per tha.."
DAD called 10 of my friends in front of me
4 ne kaha: "Haan Uncle..... yahin par tha....."
2 ne Kaha: "Abhi just nikla he hai.....ah ra ho ga"
3 ne kaha: "Yahin hai uncle, Padh Raha hai... Phone
Du Kya????"
AUR EK NE TO HADD HE KAR DI.......
.
.
Bola: "Haan papa bolo kya hua... koi kaam hai?"
by Tanveer Hussain (few years ago!)