1 sardar k ghar me billi rhti thi
1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1007 views
Similar Jokes
A man who was very upset walked in to see his doctor.
“Doctor, you’ve got to help me!” he wailed.
“What seems to be the trouble?” asked the doctor.
“I keep having the same dream, night after night. There’s this door with a sign on it, and I push and push the door but I can’t get it open.”
“What does the sign say?” asked the Doctor. “Pull,” said the patient.
by Pak101.com (few years ago!)
When someone says bahut garmi hai yaar
hand them a packet of lays and say
Lo hawa kha lo :D :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek Pakistani Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.
"Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band."
Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"
Maalik: Tum ne 1 anda hi diya hai ?
Jawab mila.
Sir ye aapke dar ki wajah se diya hai. Waise main to Murga hoon"
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
One Day A Boy Sat With One Girl, Next Day With Another Girl, Third Day With Another Girl, We Can Learn A Moral From This, Girls Changes, Boy Will Not.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q.
F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Karachi walo ki hoshiari to dekho: .
Karachi main roads pe CCTV cameras install kiye gaye.. .
Aj subha k waqt Police Control Room ko phone aaya: .
"Sir, zara BRUNS ROAD walay CCTV mai dekh k btao k HALWA PURI walay ki dukan khul gayi he k nai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.
JUDGE: kitaab paish ki jaye
(kitab pesh ki gaye)
judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..
JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein
by Mazhar Khan (few years ago!)