Height of behaving cool Professor
Height of behaving cool
Professor to student:
Nalayak, class me baate Q kar raha hy
.
.
.
.
.
Student: Sir, mere messages free nhi hy esliye
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Agr Apke Khane Me Makhi Gir Jae
To Usy Nikal Kr Itna Chabayen K Ksi Or Makhi
Ki Jurrat Na Ho Aap K Khane Ki Taraf Ane Ki..
Zubaida Aapa K Ebrat Nak Totke
by Abdul Hannan (few years ago!)
Breaking News..
Octopus Paul in Coma.
Dr says Mental trauma...wen
Santa asked him a question..
"Baba Ji Wen will India reach FIFA finals?"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Cheeni Hospital Me Tha.
1 Pathan Us Ko Dekhne Gaya
Cheeni Ne Kaha,
“CHING CHONG MOU CHU CHA”
Or Mar Gaya.
Pathan Ne Socha K Koi
Raz Bataya Hai Wo In Lafzon Ka Matlab
Maloom Krne K Liye China Gaya.
In Lafzo Ka Matlab Ye Tha,
“Kuttay K Bachay
Oxygen K Pipe Se Pair Hata“
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Do you think my salary is sufficient for
you?
Innocent Girlfriend: It’s sufficient for me,
But how will you survive?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools.. :)
by lescol (few years ago!)
Pathan raat ko cycle ly k qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla aur
paseena ponchhty huwy bola:
Yaara, ye konsa road tha?
Itna speed breaker?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insaan ka sab se ziyada dil kab jalta hay?
Jab aap original Nokia ka mobile le kar behte hon
aor koi aa kar kahe..China Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Mohammad Ali (few years ago!)