Sardar 2 doct
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Mohammad Ali (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
by Abdul Basit (few years ago!)
Dunya main woh kon si 2 cheezen hain jo ek doosray k baghair nahi reh saktin? Aur dono bekaar hain?
Socho
Aur Socho
Pathan aur Naswaar.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Reporter To Meera: What Is Your Favorite Dish & Drink?
MEERA: Mother Of Potato & one Leg Mango Juice
Reporter: Main Samjha Nahi!?
MEERA: Oh My God! You Pendu’s, Ek To Tum Peoples Ko English Nahi Aati. Main Ne Kaha Mujhe
Aaloo Keema aur Langray Aam Ka Juice Pasand Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne class main 1st position li:
Teacher ne pucha: Parh likha kar kya banna chahtay ho?
Pathan: Bank ka Chowkidaar. -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik nan'na school se ghar aya to ammi se kaha”ammi bhook se pate main dard ho raha hay”. Is ki ammi ne jaldi se khana lagya or kaha”zahir hay pate main kuch ho ga nahi to dard to ho ga” Shaam ko bacha jab homework kar raha tha to bara bhai andar aya or kehne laga”ke ammi sir main bohot dard hay”nan'ne ne foran kaha zahir hay jab sir main kuch ho ga nahi to sir main dard to ho ga.”
by Abdul Basit (few years ago!)
winter season me :
Golu-Are yaar nadi se bhaap kyu nikal raha hai..?
Molu-Lagta hai machchaliyan chai bana rahi hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji is filling up a job application He promptly fills in the lines on NAME, AGE, ADDRESS, etc.
Then came the column SALARY EXPECTED After much thought he writes: Yes
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ki girlfrend in romantic mood
“Ghar pe koi nahi hai Aa jao
Sardar:
“Tu mere ghar aja mery ghar mein sab log hain
tera dil laga rahega”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe nahi.
by Pak101.com (few years ago!)