Hum aek hain
Khushi is bat ki hai k kisi ki bhi nahi hai..:-)
hahaha
( ',')/
<)) bally bally
/ >
by @irha@ (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?
Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...
Dono bhi to utha saktey the na...
by Pak101.com (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sweet memories of College Days
Your Class
Your Friends
.
Just open your MARK SHEET
Sara Nasha Utar Jayega
by @irha@ (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?
Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn . . .
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan's dad:kia hua?
Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
boy - how many apples can u eat empty stomach?
santa - 6
boy - wrong! only 1 apple , bcoz when u eat 2nd apple ,thats not in empty stomach
by Pak101.com (few years ago!)
Beautiful Girl
A sardar saw a beautiful girl.
he went and kissed her.
GIRL: “stupid,what are you doin…?”
Sardar: ” B.Com Final Year….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:agar main mar jaon to tum kia karo ge...............
Hasband:Shayad main bhi mar jaon ga..........
Wife: kion???
Hasband:kabhi kabhi zyada khushi janlewa hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)