Hum aek hain



Khushi is bat ki hai k kisi ki bhi nahi hai..:-)
hahaha
( ',')/
<))  bally bally
 / >

by @irha@ (few years ago!) / 970 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek sharabi Ka Court Mein case Chal

Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...

by Pak101.com (few years ago!)
Santa's son

Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?

Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...

Dono bhi to utha saktey the na...

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhara Dost Kese Mara

Police : Tumhara Dost Kese Mara

Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko

Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.

Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?

Santa : I love you Didi!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
nasha

Sweet memories of College Days
Your Class
Your Friends
.
Just open your MARK SHEET
Sara Nasha Utar Jayega

by @irha@ (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala

Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?

Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon

Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn . . .

by Pak101.com (few years ago!)
shadi k dusray din BV se ler pra

Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra

Pathan's dad:kia hua?

Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy. 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
how many apples can u eat empty stomach?

boy - how many apples can u eat empty stomach?
santa - 6

boy - wrong! only 1 apple , bcoz when u eat 2nd apple ,thats not in empty stomach

by Pak101.com (few years ago!)
B.Com final year

Beautiful Girl
A sardar saw a beautiful girl.
he went and kissed her.
GIRL: “stupid,what are you doin…?”
Sardar: ” B.Com Final Year….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:agar main mar jaon

Wife:agar main mar jaon to tum kia karo ge...............

Hasband:Shayad main bhi mar jaon ga..........

Wife: kion???

Hasband:kabhi kabhi zyada khushi janlewa hoti hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook