1 ladki COKE pi rahi thi,
1 ladki COKE pi rahi thi,
achanak usme se 1 Machar nikla or bola "MAA"
Ladki-Me teri maa nhi hu.
Machar- Aisa na bol maa me teri COKE se nikla hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .
Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ramu: Tumhe Pata Hai Smart Husband Jaisi Koi Chiz Nahi Hoti Hai
Golu: Tum Kaise Keh Sakte Ho?
Ramu: Smart Log Husband Hi Nhi Bante.
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjus Aadmi-Bagal Wale Ghar Se Iodex Le Kar
Aao
Wife-Wo Log Nahi Denge
Aadmi-Kite Kanjus Hai Wo Log...
Jane Do Humara Hi Lekar Aao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
twinkle Twinkle little star,
teri girl friend gaye bazar,
us ko mil gaya MAJNO ka pyar,
ab tu beth ker makhiyan maaar
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,
Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.
Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha
“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.
by Pak101.com (few years ago!)