Main tmare lia asman se taray
Boy: main tmare lia asman se taray tor k la skta hu
girl: ye to aam bat hay. Agr scha lv krte ho to utility store se cheeni la k dikhao :-P
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
A Chinese couple Mr & Miss Hua got twins without marriage.
What did they named them?
They named them as 'Jo-Hua', 'So-Hua'
by Mohammad Ali (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q.
F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Driver Ramu ko apni seat par baitha dekhkar
bola- “Are, utho shaitaan, meri seat par kyo baitha hai?”
Ramu- “Driver uncle, mai sabse pehle aaya tha”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardion me 10 ka note gir jane ka itna dukh nai hota jitna
mong phali ka dana girne ka hota hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Son: ‘ Mom, when I was on bus with Daddy this morning, he told me to give up my seat to a lady.’
Mom: ‘Well, you have done the right thing.’
Son: ‘But mom, I was sitting in daddy’s lap.’
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan ne Bus Khaayi mein gira di,
Police:Ye kaise huwa ?
Pathan:Oh...Yara humko nahi pata aaj humara conduter nahi aya tha isliye hum peeche kiraya lene gaya huwa tha.
by Asif Raza Shah (few years ago!)
Ek Din Santa Apne Dost Banta Ko Khushi Se Bata Raha Tha.
Santa: “Mere Ghar Mein Mera Hi Hukam Chalta Hai, Main Kahta Hun Garam Paani Leke Aao To Meri Biwi Le Aati Hai”
Banta: “Garam Paani Hi Kyun?”
Santa: “Arey, Garam Paani Se Bartan Achhi Tarha Dhulte Hai Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Apki bv sirf 5 Ghante ki mehman hai "i m sorry".
Husband: koi baat nahi dr.saab jb 25 saal nikal gye to 5 ghante bhi nikal hi jayenge…..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa apni girl friend ko I luv you kehta hai aur gir jata hai.
Girl: Ye kya kar rahe ho? Santa: I’m falling in love.
by Pak101.com (few years ago!)