Wo samsung keh raha tha
nepali-ye sham singh ka mobile kaha milega?santa-pta nahi nepali-itni bari company hai or apko pta ni santa ko baad me pta laga wo samsung keh raha tha....
by Pak101.com (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ki Lottry Lagti Hai Wo Khush Ho Kar Ghar Jata Hai Aur
Patni Se Puchhta Hai.
Pati Khushi Se: “Mujhe Lottry Lage To Tum Kya Karogi?”
Patni: “Aadhe Paise Leke Hamesha Ke Liye Tumhe Chhod Ke Mayeke Chali Jaungi”
Pati Gusse Se: “Aaj Meri 50 Rupaye Ki Lagi Hai Ye Le 25 Aur Nikal Le“
by Pak101.com (few years ago!)
School Kid: Why are some of your hair white mom?
Mom: Well, every time that you do something wrong and make me unhappy, one of my hair turns white.
Funny Kid thought for a moment, and then said, "Mamma, how come *all* of grandma’s hair are white
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ticket Seller Apne Boss Se: “Boss, Koi Bhi Ra-1 Movie Ki Ticket Nahi Le Raha, Hum To Barbad Ho Jayenge”
Boss Kuch Sochte Hue: “Hmmm, Ek Kam Kar Free Ki Tickets Baant Jab Vo Ander Guss Jaye To Sare Darwaje Band Karke Exit Ticket 500 Rs Ki Bech“
by Pak101.com (few years ago!)
Mujy bhoolny ki khuda kary tum ko aisi saza mily
.
.
Zor ka susu aaye aur shalwar ka naarra na khule
(',')
/ /
<';> Oye khul ja Sim Sim
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st Friend:” Yaar Mai Jis Ladki Ko
Chahta Hu,
Usne Mujhse Shadi Nahi Ki..
2nd Friend:” Tumne Use Bataya K Tera
Chacha
Crorepati Hai ??
1st Friend:” Haa mene bataya Tha..
2nd Friend:” To Phir ??
.
.
.
1st Friend:” Ab Wo Meri Chachi Hai..
Hahaha…
Moral : Bc paisa aur ladki dangerous combination.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa-ALLAH k Naam pe Kuch de do
Banta 100 ka Note Dikhate Hue Kya Tumhre Paas 50 he
Bhikari Khushi se
Ji ha
B:To Pehle wo Kharch kar
by Pak101.com (few years ago!)
1 bachy ko Exam mai koi sawal nahi ata tha
Us ne har sawal key nechy
||||||||||||||||||||||
.
.
.
.
Es tarah ki lines bana kar nechey likh dia
.
Scratch Karky Answers Parh lain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)